Mitt nuvarande liv

YO!
Jag har fått min första kändiscrush, 17år gammal. Hade aldrig en sån när jag var mindre, men nu jevlar.
Inte svårt att lista ut vem det är kanske eftersom han är nästan varje tjejs dröm, men lite ledtrådar är att denna perfekta man är jävligt snygg på sitt eget sätt, kan spela piano och gitarr, och har typ världens sexigaste röst. 
Robert Pattinson.. Vad skulle jag inte ge? :P
Haha, hej besatt tjej. Det värsta är att det i tre dagar nu har känts väldigt tomt utan någon bok att läsa. Har ju läst ut den sista Breaking Dawn. Hi inte lite impad Ann blev (min engelskalärare, eftersom vi skulle få till sista mars på oss och börja förra veckan) när jag berättade det då,  - "Den tjocka boken?!" - Jajamänsan =). Hahah, men så äre ju när en bok är spännande! Jag ska fan läsa den på svenska också. Tatta den av Josefin när hon läst ut den blir, haha.

Behöver maaaaaaat snart, skulle serr kunna döda en ja, nåt ätbart iaf, för jag är HUNGRIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0