Söndag

Imorse ringde klockan 8.45 men en väldigt trött Sofia sov i 20min till. Sedan bar det av till Sundsta Sporthall för att döma två matcher vilket jag tjänade 225kr på. Kachiiiing!
Hem, käkade, såg på "Kärlekens val" på trean, vilade och sen dagens stora händelse - Jag sprang i 45min och var tom ute vid Hammarö, (eller stod iaf Hammarö kommun på några flaggor som jag såg :P) Kommer inte riktigt ihåg när det hände sist så det är jag nöjd över!
Fast sen usch! Jag skulle egentligen ha sett "Män som hatar kvinnor" med mamma och min syster, men när vi kommer fram är gallret för godis- och biljettdelen stängd och på gallret sitter det en lapp där det står att det är stängt pga dödsfall. Det var tydligen maskinisten som hade dött kvart i fyra ungefär. Värsta hemskt!
Så det blev ingen bio, och det värsta är att jag inte kan låta bli att bli lite grinig på att han måste gå och dö just idag. Jo, jag vet. SjälviskaSofia! Men ganska svårt att förstå att någon faktiskt har dött...

Nu borde jag egentligen sitta och gnugga tankeknölarna och försöka komma ihåg vad vi har gjort på träningarna de tre senaste veckorna. HAr nämligen inte skrivit i min träningsdagbok på tre veckor och den sk väl vara inlämnad veckan som kommer nu. INTE bra. Hehe.
Imorn ska jag iaf sova - inte sätta ngt alarm som jag har gjort de fyra senaste dagarna. Alarm+lov=Osant. Lov+sovmornar=SANTSANTSANT. JEPP!

Läste ut boken igår som beräknat btw, sååååå nu är det bara att hoppas att Josefin har läst ut trean så att jag kan låna den av henne imorn (A) :P.

H
A
A
J
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0