09-01-10

Städat idag. Både mitt eget rum (som VERKLIGEN behövdes städas) och i köket. Plockade upp tvättmaskinen också. Duktig jag! :):P
Har man bara lust att städa är det rätt kul faktiskt. Gött när det blir rent igen. Då är det värt det. Man skulle bara ha domdär dagarna liiiite oftare :P

Skulle egentligen ha gått på stan med Ida, men städningen tog för lång tid. Jag hann dit i kanske 10min iaf :P Skulle kolla på Ebbas kassar/påsar eller vad man ska säga. Hon och hennes kompis har ett företag från skolan och då har de gjort ekologiska påsar. 
Det var väl det enda jag hann med :P Cyklade som ett as också för att jag skulle hinna så var ju typ genomsvettigt när jag kom fram och så när man kommer inomhus får man ju värsta värmechocken när man har både mössa (som jag var tvungen att ha för jag har dålig hårdag:P) och vantar. Kul att Ida säger efteråt att jag hade svettdroppar (aså inte typ att det rann men liksom små droppar) på näsan.. Vet det låter värsta wierd men får det när jag blir svett. Fått från mamma tror ja :P Men iaf, hon hintar inte om det. Typ "Sofiaaa - näsan. *hoooost*" :P Haha

Tiden har gårr ruskigt fort idag tycker ja. När Ida ringde vid halv två tänkte jag att jag skulle vara färdig ungefär vid tre med städningen. Det var jag ifs, nästan iaf, men sen när jag skulle göra mej iordning drog tiden iväg och jag blev såndär att jag bara gick runt och inte fick något gjort eller kunde bestämma mej för något.

Lägga sig hyffsat borde jag, Match imorn och samling 10.00. Wiiiieeee. Inte spelat på skitlänge och är riktigt matchsugen nu!

Kraaam


Kommentarer
Postat av: kristin

Lycka till!:D

2009-01-10 @ 20:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0