"JeeEeenNniE lEt mmEe LoovVee YyyoooOOuUU"

Amen snälla svenska folket. "Jennie let me love you" kan ju förfasiken inte vara årets låt!! Av alla låtar som har gjorts så vinner den.. Ja menar, den låter ju som vilken pojkgruppslåt som helst - är det nåt speciellt med den låten? . Nopp.
Men men, jag röstade ju inte, och egentligen vet jag inte ens varför jag stör mej, hejade inte precis på nån av de andra - MEN DOM LÅTARNA ÄR JU BÄTTRE!
Haha, whatevvver, nu har jag avreagerat mej lite :P

Men fyy, satt och kollade på hundvalpar till salu förut. Naaaw, vill verkligen ha en hund. Har alltid velat ha en hund, men vart tvungen att släppa det eftersom man alltid får ett nej, men nu fick jag värsta sugen och började kolla. Ser bilden av kärleksfull hund som man bara myser med och går på långa promenader med. I fantasin låter det ju såå gosigt, men är väl inte lika kul om man väl har en hund och gå alla promenader:P 
Jag har ju ändå mina älskade kissemissar här hemma :)


Ska steka lite ägg snart, hade jag tänkt mej, men ganska sent såg jag nu.. Äsch kan ju aldrig vara försent för ägg.
Behöver mumsa på något också när jag ser på handbollsfinalen mellan Sveriges A-lag och Sveriges B-lag (i en för-VM cup) Det kan nog bli intressant. Många som vill visa upp sig och få en plats till VM, så det lär ju bli en bra match.
Grejen är att den slutar halv ett och då borde man egentligen sova. Borde komma in i lite bättre sovvanor, men får börja med det imorn istället :):P

Dagens stora PLUS till mej är att jag inte har käkat choklad på hela dagen! Fan bra av mej! Och inte ens jättesugen heller.. Har typ käkat 200-grams chokladkakor fyra dar irad eller kanske mer, tappat räkningen (fick ju lite hjälp då men..) + att man smaskat i sig en massa annat gott&onyttigt. Men det är väl sånt man ska göra på ett jullov. YES, så ska det faktiskt vara! :P

(osammanhängande och lika härligt inlägg denna gång ;P)
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0