Underbara tisdagar!

Älskar tisdagar, iallafall när man väl har kommit hem. Har ingen träning på tisdagar så det är så jävla skönt att bara lägga sig och somna in i en timme eller mer. UNDERBART. Sen när man vaknar är det en massa bra på teven såsom Top Model och Andra Avenyn. Plus att jag idag köpte en naturgodispåse för hela 54kr(!). HEhe det blev lite mer än vad jag hade tänkt mej, men nu har jag ju imorn också! Alltid positivt det, för även om jag är typ råmätt nu så kommer jag va lika sugen imorn efter skolan.
Jag har nog världens svagaste psyke tror ja. Faller för frestelsen varenda gång. Jag menar, längsta uppehållet jag har haft från godis varade i fem dar eller en vecka kanske det var. Sockerberoende är problemet. Finns det inget ASP? - Anonyma sockerberoende personer.

Nej, min lilla powernap gav mej energi (okej inte överdriva här), men jag är inte trött nu iaf. Det är det sämsta med den underbara lilla tuppluren, för man blir ju så himla trött på morgonen.
Ska iaf gå och försöka att bli lite trött. Men hatar att försöka somna när man inte är trött och klockan bara tickar på och då blir man stressad för att tiden bara går och går och då går det absolut inte att somna.
Härligast är ju när ögonlocken är tunga som 100kg vikter - som det känns när man tar en tupplur efter skolan på tisdagar.. :)

Sleeep tight


 
Bra låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0