Nyår

Orkar inte gå in på detaljer men det var en kul kväll :d
Kvällens bästa var iaf allt dansande så att jag idag har träningsvärk i vaderna :P
Kvällens sämsta var att jag tappade bort ena min vante :( Hoppas bara att nån kanske har fått med den eller nåt...
Mitt problem med nyårskläder gick bra till slut btw. Fick improvisationsshoppa på Maxi(!), haha, eftersom Bergvik stängde vid 16 och jag inte hade orkat åka iväg så jag hade lite tid på mej. Men det löste sig ju som sagt :P
Och idag blev det städning och slapppp framför tvn.
Sköönt.
Se hur det går med mitt "mindre godisintag och mer gristräning"- löfte. Eller ja, löfte är det ju egentligen inte. Mer en tanke, men ska försöka hålla mej till den.
Började ju dagen nyttigt iaf med massa frukt. Muums.
Drack varm choklad med grädde förut ifs.. så avslutade kanske inte lika bra. Men det är ju inte godis.

Tsss. amen välkommen då 2009.
Förhoppningsvis är du ett bra år och kanske tom det bästa!
Det återstår att se;)

Gotttt Nytt År!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0