Härligt härligt men farligt farligt

Värd kväll igår. Partyypartyy. Hade askul men fyfan vad arg jag blir - varför ska man ta andras saker för?! Tyvärr är det ju inte den första eller sista gången nåt blir stulet heller. Blir så grinig på själv också att jag inte har mer koll på mina grejer. Bara hoppas på att den kommer fram..

Dagen idag har jag spenderat i sängen mestadels, icke illamående eller med huvudvärk faktiskt, bara lite dåsig. :P Tittat på "Van Veeteren - Återkomsten" som var 3h lång, så var sysselsatt ett tag. Kollade på Wild Kids också :d Asbra fan. Diggar de, 10-11- och 12åringar som snackar som om de vore 30 ibland. Och så självsäkra. Haha, nej Wild Kids blir att följa 19.00 på lördagskvällarna framöver :P
Förresten så shoppade jag kläder igår för ca 700spänn för ovanlighetens skull. Sånt händer inte ofta, tyvärr
Well well - skulle ha bjudit på lite bilder från igår men nu är ju kameran borta.. :(
 
Puss&Kram


Härlig sommarkväll bjuder jag på istället ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0