Ännu en tisdag

Yees. Måste bara börja med att informera att jag sedan igår har haft godisförbud och har tänkt ha det ett tag framöver. Ingen bestämd tid , men förhoppningsvis ska jag klara ett par veckor.
Jag är bara rädd att jag ska bli som en nykter alkoholist som inte kan börja dricka igen, för jag vill verkligen inte ge upp godiset. It's waaaay to good för att jag skulle vilja göra en sådan uppoffring. (Aså att jag börjar bli sådär sugen hela tiden igen)
Suget har faktiskt inte kommit än (eller ja, inte sådär jättemyk iaf), men jag väntar...jag väntar, va så säker. Men jag ska vara förberedd när det kommer! 

Tisdagar är förresten inte lika härliga längre. Vet inte varför, men idag kändes det bara inte lika gött att komma hem och lägga sej (vilket jag då inte gjorde). Kan det bero på att vi slutar så myk tidigare eller nåt?
Inte ens lika skönt att det är träningsfri eftermiddag/kväll. För nu när man är lite piggare känner jag mig lat om jag inte tränar nåt själv. 
Nej, usch vilka hemska problem jag har aså! Hööh. 
Nej, jag är GLADER:D

Ska förresten sitta i sekeritariat idag, kl 21. Lite sent, men man tjänar ju en lite slant så det är värt det + att klart man ställer upp när Fia (som egentligen skulle sitta) har fått en operationstid så att hennes knä äntligen kan bli bra! :) 
 Nopp, nu ska jag gå ner och slänga sopor. Weey, sen kolla Sverige-Slovakien! Taaggg för svensk seger idag då!


Kommentarer
Postat av: Madde ;)

haha godisförbud är de töntigaste som finns ! :D här sitter jag och äter choklad i stora mängder ;D AVIS!?

2009-01-27 @ 20:01:38
Postat av: Sofia :D

känner exakt samma sak just nu (VORE SÅÅÅ MED LITE CHOKLAD), men ska bevisa för mej själv att jag kan klara mig utan! JAG ska styra mitt liv, inte godis! .P

2009-01-29 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0