Sjukis

Ja då vare dags. Hållt mej undan från sjukdom jävligt länge men man kan väl inte va frisk hur länge som helst antar jag.
Men är ju som tur inte dödssjuk, utan har bara halsont, feber vet jag inte, lite varm kanske, och är allmänt trött.
Man skulle ju kunna tro att man skulle dra på sig det värsta när man inte vart sjuk på ett tag men.
Jag planerar att vara helt frisk till på torsdag och kunna träna då så att jag kan spela på fredag! Ska kurera mej med tacos snart och efter det kladdkaka (a). Sen massvis med apelsiner för man ska äta mycket c-vitaminer!

Plugg har det inte blivit mycket av idag. Kunde ju faktiskt ha pluggat matte när jag varit hemma hela dagen men som vanligt har man inte fått tummen ur. Men kvällen är ju ung, hehe. 
Massa bra på tv ikväll kom ja på nu.. och allt är på raken så får se hur det blir med pluggandet förresten..

Ha en skön och frisk tisdagskväll! :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0