Ja, jag ser på Melodifestvalen

Och, Ja, jag blir upprörd! 
Ännu en deltävling över och jag fattar inte varför jag fortfarande blir chockad när de sämsta låtarna går vidare.
Snälla, men Agnes låt var inte bra, bara ännu en taskig discoslänga! Och det som gör mej arg då är att hon tar den platsen som Sarah Dawn Finer skulle ha haft! Hennes låt var ju hur bra som helst och inget jävla tjafs om kärlek som det är i varenda jävla låt. Faktiskt skönt med lite omväxling.

Sverige. Nu måste ni (inkluderar ej mej själv eftersom jag alltid röstar på de bästa låtarna) seriöst börja rösta bättre. PINSAMT är det att Sarah inte gick direkt till Globen!

Dessutom - "Higher" med vad de nu hette, hade typ exakt samma melodi i refrängen som "Waiting for a star to fall". 
Jämför vetja.
 
Ja, jag är uppmärksam (inte för att det var så jäkla svårt att missa).

Haha, nej nu ska jag sluta vara bitter över Melodifestivalen. Kan bara inte hjälpa att jag är så delaktig känslomässigt som jag är :P Tsss.
Förlorade mot Höfers med ett mål förresten. JÄVLIGT bittert.. och väldigt inte bra...
Annars blir det att avsluta denna lördagskväll med att läsa ut "När jag hör din röst" - andra boken i Twilight-serien. Så bra och (jag vet att jag inte är den enda) men kärlek till Edward ♥. 
Ha!
Haaaaaaj! 


Kommentarer
Postat av: Liene

sv: ja, hon borde gått vidare! jag hoppas att hon vinner hela grejet för hon har iaf gått till andra chansen.

2009-03-01 @ 22:23:51
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0