Gross

En kunskap rikare - trodde gross (äckligt) stavades grose, men åh så fel man kan ha ibland.
Nej, med vad som är gross är mitt hår. Kan göra en jävla massa benor, och det ligger kvar så. Betyder det att man borde duscha då? Hehe, jag tolkar det så iaf.

Klockan är redan halv fyra. Vad tar dagarna vägen egentligen? Inte gjort nånting, inte så konstigt kanske när man är förkylder. Hade nästan tänkt att gå till skolan idag, men eftersom halva dagen typ skulle spenderas ute på Tingvalla, eftersom det var skridskor på idrotten idag, så tänkte jag att det är nog bättre att stanna inne i värmen. Inte så jävla smart att smitta nån heller. Det var nog ett bra beslut, känner jag nu.
Nu ska jag ta hand om resten av dagen - äta apelsiner, duscha, vänta på Carro som kommer med böcker till mej och plugga + (se på tv..)
 
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0