Snopeeeet

Joo  , innan träningen igår fick vi reda på att vi har bytt serie och nu ska spela i div 1 Norra = ingen premiärmatch idag .. kändes så snopet liksom, gått och laddat som faan (även fast jag inte skulle spela)  genom att heja som bara den.
Nu blir premiärmatchen kanske nästa söndag BORTA. liksom , ååh vi hade ju laddat såå! . wellwell .
bara att gilla läget som vickan saaa

förresten , internationella språkdagen är det idag för er som har missat det och det har ju tingvalla såklart uppmärksammat. woho , Dogge doggelitoo var på skolan idag , hah feeeeetttt cool , soft och broschan liksom , typ. hah , cool snubbe han. yä

I helgen blir det J-SM i Tibro! . om bara min jävla fot kunde blir braaa , vill ju spela ..

jaoo , och nu sitter jag här och har tråkigt. - hade ju verkligen planerat den här kvällen ,  och i den ingick det en premiärmatch , ah , har ju annat att göra ändå - ska fixa mitt rum och så måste jag ju packa oxå  .

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0