SHOPPASHOPPASHOPPA

på hagahallen snaart , medd idaa!!!!!!!!!:D köpa mat tills imoorn - iväg och spela handboll denna helgen med nämligen!
sen ska jag ringa till linnea igeen , se om hon svarar nu iställlet - hoppas:) . va längesen ja pratade med henne - puss på dej  v

målat ytterligare idag, hah borde vart färdig med rummet för längesen men nu är det iaf bara en vägg kvar - och sen är det bara att inreda!!! . åh längtar tills mitt rum är MITT rum igen och inte bara ett rum med en massa saker som står och är ivägen . 
hoppas pappa tar initiativet att måla den sista väggen nu i helgen när ja är borta... vore ju lite skönt.. :)

hah aja men nu måste ja byta om, har fortfarande målarkläderna på meej och dom vill jag helst inte gå ut med + att ja skulle frysa sönder om jag gjorde det - 

 
jagochneis:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0