oooj

inte för att så många bryr sig så vill jag ändå kommentera och ursäkta mej för att jag inte skrivit på 2 dagar, det känns liksom bara bättre för mej att jag säger det så nu har jag det gjort! :P

sitter på webbdesignlektioon nu , slutar om 10min. göttii
sen blir heem och ja , sätta mej vid datorn igen antagligen och så måste jag ätaa.ska till deje och spela match- eller ja, jag ska va med på uppvärmningen och pröva iaf, se om min fot tillåter det.
fick ont nämligen på guifmatchen i lörd, eller haft lite ont ett tag men då blev det värre och nu är min "ytterknöl" svullen(även om det är mindre nu tror jag) och så gör det ont när ja srpinger och jobbar sida. vette fan vad jag gjort men det går väl över snart hoppas ja.
men nog om mina "skador" .
nej men oj nu går alla , vi fick visst sluta lite tidigare.

DIV 1 PREMIÄR PÅ FREDAG FÖRRESTEN!!!:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0