The Lugg is baack

sköön dag idag :) - hade bara en lektion i morse, spanska 1timme.
hade tänkt att dra hem och sova igen men efter lektionen fick ja sån lust att dra på stan. köpte en jättegosig halsduk:) åå bara längtar till 29sep för då får ja pengaar - studiebidrag+löön(hoppas jag iaf, borde få) , då ska jag shopppa  , kläder och skor - för det behööövs!
sen fick jag ett litet ryck och så bestämde jag för att klippa mej, - så nu har jag lugg igen ;d
och haha - klarty att man gjorde bort sig lite oxåååå, skulle cykla hem efteråt och då kommer en tjej som jobbar på stadium och säger hej till henne samtidigt som ja tänker dra min cykel (för att få upp fart), men istället för att följa med mej framåt gör den typ en sväng och ja tappar nästan cykeln - då har jag inte låst upp cykeln än och hon typ skrattar med (åt) mej - jag måste ju liksom "haha!" åt att jag glömde låsa upp för att göra god min eller vare heter, men hah aja :P

nu borde ja plugga , eftersom jag inte pluggade igår, men ja är så jävla sämst på att plugga, eller iaf att komma igång. skjuter alltid upp det och så är det ju så himla myk roligare att sitta vid datorn och lyssna på musik och bara nörda runt. sen vid tjugo i fyra börjar bra på teven som jag bara måste se. hehe
får ta tag i mej själv - och ikväll blire träning. fasar lite - tror det blir en massa jobbig träning, det behövs men det är ju så jobbigt.... well:)

Puss


Lugg igen :)


Kommentarer
Postat av: kristin

skitsnyggt! du klär i lugg:D

2008-09-19 @ 18:38:17
URL: http://kristinfb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0