nu är det över, skööönt

åååh det är över, vi har sprungit 5km och det gick bra - satsade ju på att komma under 28min som var mvg och jag sprang på 27.16min:D men det var så jävla jobbigt, trodde inte att jag skulle palla sista varvet. verkligen ASjobbigt.
men nu ska jag inte klaga mer över det för nu är det som sagt ÖVER. :P

just nu sitter jag på lektion - webbdesign. rätt kul faktiskt! anders (våran lärare) lär oss hur man gör tabeller på en hemsida.
och jag har lyckats nu. wohoo:P måste säga att jag har ganska mycket att tacka lunar för, upplägget är nämligen detsamma med en massa koder och vissa är ju likadana som koderna på lunar. det visade sig vara rätt lärorikt att ha nördat runt där - så TACK lunar!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh nu får du en kommentar också! Du sprang verkligen bajsbra idag:D Du ska vara stolt över dig själv!

2008-09-03 @ 21:02:11
URL: http://kristinfb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0