Mobbad? + att ons är skabbdag

haha , kollade nyss på en film på youtube där jag är med. den handlar om olika härskartekniker eller ja olika sätt att bli mobbad på typ - måste ju bara berömma min skådespelartalang! helt sjukt :P
det värsta med att ha sett den är att man kan ju bara glömma nåra som helst skådespelardrömmar (även om jag inte har nåra direkta drömmar så, men det verkar vara ett rätt kul yrke!), för ja som sagt . ni får kolla själva - hah



well , rätt soft dag idag. jag och kristin har kommit fram till att onsdagar är veckans skabbdag och det med all rätt.
vi börjar tidigare än alla andra eftersom vi har spanska, sen är det idrott då alla andra börjar och sen efter det är det webbdesign som är skiiitsoft och liksom jaaa . det bara passar att onsdagar är skabbdagar - hah aja , kanske bryter trenden någon ons men det återstår att se :P

aooop , snart är det trääning, om en timme. känner att jag ätit lite dåligt.. mat då.. men inte av choklad. fick ett ryck när jag åkte förbi ica på vägen hem och så köpte jag euroshopper choklad. 2st.. varför ligger ica på vägen hem fööör??
varför kan inte jag vara en hälsomänniska som bara äter nyttiga saker? . men ifs.. man lever ju faktiskt bara en gång!

ameeen nu ska jag sminka av mej och göra mej redo för träning! -
Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: kristin

skabbonsdagar i mitt hjärta<3

2008-09-10 @ 21:17:48
URL: http://kristinfb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0