Kulturnatten

äntligen fredag och helg, hallelujaa.
så skönt att man inte ska åka bort någonstans heller utan bara kan softa hemma. spelar ju match imorn men det är hemmamatch - vi ska spela mot Guif , jag är redan taggad! ;d

ikväll är det kulturnatten för alla kulturintresserade människor i karlstad. ska till arenan klockan sju och kolla in my gangstaahbroe Emmi spela gitarr . 
missade ju varenda uppträdande i somras när hon hade det som sommarjobb, så måste ju kika på henne nu:)

nu vill mamma att vi ska ta en promenad så får avsluta här - hoppas inte ni bli alltför ledsna av att inte höra resten av min dag, och om vad jag ska göra sen. ja alla NI max 7läsare eller (det svänger så) ja, hur många ni nu än är. 
jag ber så mycket om ursäkt!
men bli ej alltför ledsna, kanske skriver lite till lite senare :P

hah:D


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

yoo bhroooo!

2008-09-26 @ 17:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0