Klockan är natten

Har egentligen inget vettigt ock skriva känner jag. .klockan är mycket och är rätt trött så jag borde väl börja lunka mot sängen snart..
Sovmorgon imorn iaf, som jag alltid skriver , heh , börjar ju som sagt 12.15 :)
Skönt iaf , kom vidare till steg 3. Tvåa i gruppen, gött slippa steg2.
Spelade inget , gick inte , astråkigt men måste säga att det är asskönt att slippa värma upp-om man ska se till det positivia liksom.
MEN kom på en sak nu iaf som gjorde mej arg och därför måste jag berätta!
På vägen hem stannade vi på Rasta för att äta, ah och så står jag i kön och väntar på att beställa - då kommer det nån jävla sur gubbe och börjar vräka ur sig "va fan håller ni på med?! jag har fått vänta i 20min på min mat! dethär skulle vara dagens och då ska det gå fort!!"  osv babbla en massa - alltså verkligen asotrevligt . ah och så lägger en av tjejerna upp mat på en tallrik för att ge till honom och då drar han denhär "Ah du kan lika gärna börja på en ny, dendär vill inte jag ha, DU KAN JU INTE SLÄNGA GRÖNSAKERNA SÅDÄR RAKT PÅ BARA!" ja, och hon gör en ny, vad ska hon göra liksom? och hon frågar "Ja och VART vill du ha såsen då?" "Lite snitisigt på sidan"
Ja han får sin tallrik med grönsakerna och såsen på sidan men då ska han ha ketchup som står på ett eget bord så man får ta själv - då kommer han och skriker "HALLÅ det finns ingen ketchup,  HALLÅ..!!" och bara upprepa sig tills nån fyllde på...
Hoppas han var nöjd med sin jävla mat , blir så grinig.(ha ovanligt :P) Visst man kan säga till om man fått vänta på maten men man måste inte vara en jävla uppblåst sur jävla äckelgubbe för det. Nä , har lite svårt att släppa det. Fattar inte hur man vågar göra bort sig så mycket.. Det var faktiskt lite skrattretande att lyssna på hans klagande.

Ååh förresten så har jag lärt mej att göra fiskbensflätor, rätt bra också faktiskt.. :P 
haha känner att jag måste avsluta med något positivt ;d .

  f i s k b e n s f l ä t a ^ ^

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0