JAG VILL INTE!

blöö , vi ska springa 5km imorn på idrotten på tid. jag hatar att springa på tid för jag blir alltid så nervös. det känns som att man borde vara van vid det nu eftersom man har gjort det så många gånger , men icke sa nicke, jag blir lika nervös varje gång. + att eftersom vi är en idrottsklass så tycker idrottslärarna att vi ska ha mvg i allt, och då är det inte bara att srpinga på tid, utan även flyta i vatten i 12min eller vare är, (länge iaf och jag som endast kan flyta i saltvatten) simma, djupdyka, långdyka, klädsim och orientera. men liksom, bara för att jag spelar handboll måste väl inte jag kunna djupdyka eller flyta för det?? aja får väl se hur det går .. 

gött idag var iaf att dom sista lektionerna var inställda så vi slutade 3timmar tidigare så då  
kunde jag&pappa måla färdigt alla väggarna i mitt rum, men vi måste måla dom en gång till. ser ju iaf hur det kommer bli nu and I LIKE IT :)

ska käka nu eller nåt. är egentligen inge hungrig för jag satt och mosade i mej tacochips med salsasås förut och jag är asmätt. kunde inte sluta, det gick liksom inte för det var så himla GOOOTTTT! men borde ju käka mat så ska tvinga i mej. 
ikväll blir det so you think you can dance på kanal 5 kl: 21.55. 
sjukt bra dansare - missa INTE det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0