Borde plugga...

geografiprov på fredag så jag borde plugga - kunna typ alla världens länder+huvudstäder+bergskedjor+sjöar+hav+öknar+öar, okej inte alla men VÄLDIGT många.
ett sånt prov testar ju bara minnet -  så får  väl se hur bra mitt minne är. (::P

menmeen - hänt något utöver det vanliga iddag? nej kan inte komma på något  . ELLER JOO förresten - tog ju skolkort idag. kul grej att hälften av klassen va borta  och att JAG kommer bli helt sjukt ful om jag ser ut så som jag såg ut på testkortet. SNÄLLA GODE GUD - GÖR SÅ ATT JAG INTE SER UT SÅ!! hoppas gud hör min bön nu. hehe
orientering på tors oxå . helt okej skoj ändå, bara man kommer in i kartläsandet o allt så brukar det funka. :):)

nu ser jag fram emot en bra tv-kväll , en massa bra prog på tisdagar , kanske ska ta fram geografin oxå , och göra nåt mer - känns som att jag har glömt att göra något jag borde.. hmm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0