Bara jag som har hemmakväll?

Är lördagen den 20sep en speciell partydag?
känns som att alla är ute och festar idag ( tom mamma är hos en kompis) och att jag är den enda ungdomen i hela världen som inte orkar och som sitter hemma och vill se nån film. - det låter så deprimerande när jag säger det för mej själv - "du sitter hemma när alla andra är ute och har askul" men jag liksom , har ingen lust/ork - eller skulle säkert ha det om jag väl drog ut - men nee, blir en kär hemmakväll istället, (heh en av många) :P jag är väl inte partymännniskan helt enkelt:)
jag ska nog göra något vettigt och måla det sista på väggarna. dom var egentligen klara men när vi skulle dra bort tejpen så följde bården med så måste måla över där igen.

hoppas ni får/har en trevlig lördagkväll . puss

(förresten så var kulturnatten igår riktigt trevlig - emmi och hennes gäng var grymma och så fick jag och elin 60-tals frisyrer, assnygga var vi:d, sen spelade vi guitarhero på uno och jag vann över någon kille på battle som typ brukade spela ofta (somjagfattadedetsom) , så jag var nöjd :P.)
 
 

Kommentarer
Postat av: ebben nunstedt :)

nej du, hemmakväll sitter offfttttaa fint! :)

2008-09-25 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0