Vintertid och mörkret faller, <-djupt eller vad? :P

Ja, nu fan är det mörkt ute aså.
Vart i Ulricehamn idag och spelat match, 29-29 blev det. Så jävla störande för dom gjorde sista målet på ett frikast!! Liksom grr......... och hon var typ 2meter lång så spelade ju ingen roll hur mycket vi hoppade + att frikasten var precis mitt framför målet. Ah, men vi förloarde ju iaf inte :)
Lyckat se på 3filmer också under dit och hemvägen, Enough, Wedding date och Crash. Bra alla tre , rekommenderar dom.

Och vad gjorde jag inte igår då för att umgås med familjen? Jo, jag satt x antal timmar i Gjutaren och kollade på basket. Basket liksom. Fattar typ inget. Nä, det ska verkligen vara handboll!
Har även bakat ännu en kladdkaka under helgen, blivit riktigt bra på att baka kladdkaka faktiskt, får dom alltid sådär perfekt kladdiga. Jag borde kanske hoppa av gymnasiet och starta en kladdkakeaffär eller nåt, tjäna pengar!, för jag lovar att alla skulle vilja ha mina kladdkakor! Skulle lätt tjäna storkovan.. ;p

Nu är jag rätt trött.. och håller typ på och kokar. Det är så jävla varmt överallt! Kanske jag som är i klimakteriet eller nåt, höhö.
Puss
p.s HÖSTLOVHÖSTLOVHÖSTLOV och min kamera funkar igen på något mystiskt sätt ;d
d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0