VAd ska man hitta på denna lördag?

Bra fråååga. Vet inte än. Är jävligt trött och seg i kroppen så skulle ju vara skönt att bara dega, kanske lägga till lite plugg för det måste jag göra. Engelska bokskrivning på måndag, så måste läsa ut boken, och matteprov på tisdag. 
Jag och min bror är ensamma hemma idag för både mamma och pappa ska bort- hehe får se hur det går, vi kanske kan lyckas att undvika ett tredje världskrig här hemma:p det ska nog gå bra:)

Träning med Grahn förut förresten, kul träning. Den gick typ skitfort, förutom kanske i slutet när vi skulle köra kontringar och mina ben inte ville jobba med mej, eller mitt flås. Typ dog, kände mej väldiiiiigt sleeeten.
Så ska lyssna på min kropp nu och den säger Sön=VILAVILAVILA och resten av idag=VILAVILAVILA .
Mina ben är spagetti....................
HAha , aja.
Ska gå och pilla mej i örat eller nåt, kul Lördag till DEJ, PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0