"You don't have to be rich to be my girl...just want your extra time and your kiss"

Heej hopp. Sitter här med ett stort plåster på hakan med alsolsprit. Har en såndär jättejobbigt finne som gör ont.. Stör ihjäl mej, nästan hela naturkunskapen satt jag och tänkte "Peta inte på den!" istället för att lyssna, ofta likssom?! hah  
 vill bara att den ska försvinna..

Annars kan jag ju berätta att lilla ambitiösa jag satt en extra halvtimme  i skolan och gick hem HALV SEX. Halv sex liksom, det är ju typ kväll. Aldrig vart så länge i skolan. omgg, hheeh :P
För det tänkte jag berömma mej själv lite, men eftersom jag inte käkar godis på vardagar så ska jag baka chokladbollar- för det kan väl inte gillas heller? Nej, det bestämmer jag nuuuu.:D:D

Haha förresten vill jag tacka dej min ENDA läsare i tre dagar nu. Vem du än är, så tack för att det inte är tomt på min statistiklista :P Det värmer ska du veta:)
tsss.:)

Hahah, nej nu ska jag nog börja baka eller nåt.




Kommentarer
Postat av: MAADDDDEE!

HEHEHE det är jag sofia :D

2008-10-08 @ 17:16:00
Postat av: Sofia

haha tack madde för att du är min blogg trogen ;d hahah :D

2008-10-08 @ 18:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0