Tis 14okt

HELLLOOOO ALLA GOA OCH GLADA MÄNNSK DÄRUTE!;D
'Hur är läggggget?
Med mej är det bra, så ni vet.
Hart köpt nya handbollskor idag, men är inte riktigt säker än på om det är rätt storlek - kanske ska byta imorn, osen har jag fått nya löpartights;d. SÅ nu ska man väl dra ut och springa också.. heeeeeeeeeeeeh :)
Pratade med min handbollstränare på gymnasiet. Han sa att jag var jätteambitiös:D:D hah:P , men att jag dock behövde bli starkare och få bättre teknik. och det har han väldigt rätt i! sa inget om min kondis, men det vet ja själv att jag behöver jobba på. :p

min finne har försvunnit också förresten!! , eller ja den är inte en stor böld längre och den gör inte ont. Det sköna är att jag inte behöver känna mej ensam om sånadär bölder, pratade idag i maten (ja jättefräscht) om finnar typ och så är det många som har fått det, eller känns som att det är många som har pratat om att dom haft sånadär megafinnar nyligen liksom ( OBS att jag har inte uppmärksammat ngn finne på någon )+ inom bloggvärlden (den "professionella" då :P) det måste vara någon speciell finnEra :P , haha .
aja nog om finnar , hhheee.

ingen träning idag , gött. köpt en naturgodispåse som jag ska gotta mej med till Andra Avenyn 20.30.
men nu blire käkaaa maaat

 avslutar med assnygg bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0