Svett

Sitter här och har inte duschat än, äckligt, jag vet. Men ska göra det nuuu snart. hehe.
Spelade match mot Höfers förut. Vi förlorade med 5mål eller nåt tror ja. Vi var asbra i början på andra halvlek och kom nästan ikapp men sen vart vi stressade och så ja. aja. Usch det var en tjej i andra laget som slog i armbågen så den gick ur led. uuhh......

Hade spanskaprov idag. Gick faktiskt bra, eller iaf helt okej. Alltid så himla nervös inför ett prov, men finns det nåe göttigare än att få bocka av "SpanskaPROV" i kalendern? Haha, ja kanske, men det är JÄVLIGT SKÖNT!:P
Åkte hem och la mej typ. Somnade runt fyra ungefär oså tänkte jag att "ja men jag sover i ca en halvtimme så börjar jag göra mat sen". Kommer mamma vid fem över fem och sa "Sofia ska inte du spela match, ska inte ni samlas halv sex?" Och jag bara, nivet så där när man varken sover eller är vaken. "Nej, men den är ju imorn ( jag trodde att det var morgon eller nåt ) Jamen du ska ju spela match idag, och jag börjar vakna till lite och får panik och bara SHIIT, vi ska ju samlas halv sex och jag som inte ens har ätit något! När jag väl är helvaken och min hjärna är tillbaka så kom jag på att vi skulle inte samlas förrän vid sex så det var ju lugnt.
Men det är så läskigt när man är i detdär tillståndet mellan sömn och att vara vaken för man tänker så konstigt, hah. Ah, vet inte riktigt vad jag ville få ut av detta men:P

Borde nog gå och duscha nu, hehheeeeeeeeee och sen borde jag äta choklad och gå och lägga mej. Träning 8.45 med Magnus Grahn. Lite coolt faktiskt, för att för er som inte vet, så var han med och gjorde Hammarby till SM-mästare och är experkommentator i Svt ;D Men är neeeervös, tänk om man är sugdålig, HOPPAS det går bra! HAhh.
PUSS


Kommentarer
Postat av: vics

klart de går bra! du äger ju på handboll!! coolt att ha han som tränare!! btw va fint du gjort med korten på dig högst upp på bloggen, hur fixade du det? hoppas de gick bra på spanska provet! pösss

2008-10-18 @ 10:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0