Mystisdaag

Mjukisbyxorna är på och i höglurarna flödar musik från Darin ft 50cent - Step up just a little bit :P hah Asbra ju, Bäst digmusik:P
Ska baka kladdkaka snart också. Jag har blivit värsta bakarn, bakat skitmyk på sistone, eller iaf om man jämför med annars. Men det är iaf nyttigare än godis för då är det inte en massa skit i, utan bara rena ingredienser :P




Annan viktig info:

Min dag i korthet: Löptest [ x ] gick bajs. Sett mej själv springa på film [ x ] såg ut som en sjökossa eller nåt haha+ mina fina "försvarshänder" [ x ]. Matteprov [ x ] Kändes bra, men bara därför gick det säkert dåligt. Webbdesign [ x ] som man inte gör ett skit på. Naturkunskap+svenska [ x ] ah.. Kladdkaka [  ] Kommer jag lyckas eller inte? Det är frågan.

Följ den spännande uppföljningen av ja, resten av mitt spännande liv!
Puss. Haha:)



Uppdatering på kladdkakan: (19.27) Smeten var himmelskt god... Står inne i ugnen nu, ca 12min+6min kvar.. mums..
(19.50): Lyckad!! Perfekt kladdig:D Men hejdåå, ska käka kladdkaka! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0