High School Musical 1&2

^^ För att besvara min förra fråga. Det blev det denna regninga dag. Men det är inget jag har störts av eftersom jag inte har lämnat mitt hem på hela dagen. Sovit, bakat och tittat på High School Musical 1&2. Och shit asså, ursäkta mej ni som tycker att dom är bra, men klarar verkligen inte av dom där lyckliga sluten. Fastän det egetnligen är omjöligt så fixar dom att spela basket, tävla i kemi eller vad det är och ställa upp i uttagningen (som dom såklart är sena till) samtidigt och på ett sånt sätt som aldrig skulle hända i verkligheten. Och att båda deras lag vinner och bläää. guusch, fixar inte sånt. OCH HENNES SKRATT, gud höll på o störa ihjäl mej!! + hur det verkligen syntes att det inte är dom som sjunger, gaah.
Nej, men okej ändå, men uuhh.. . 


 

Kommentarer
Postat av: Madde

haha men sofia är du deprimerad lillen? det är väll kul att det är lyckliga slut?: D

2008-10-20 @ 18:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0