Fredag 3/10

heh kunde inte hitta på någon klatschig rubrik, inte för att mina andra brukar vara det men, hah aja.
så har en till vecka gått och det är Heeeeelg. så skönt. sova. träna något, simma tror ja det blir, eller kanske KAK med emmi om hon har lust :). ska döma New Body cup ocksåå, lite nervös faktiskt. va ett tag sen man dömde så kanske är lite ringrostig, men det får man väl seeee. inte nog så många som bryr sig ändå, hehh :) 

va med emmi förut. följde med henne till kak och satt och hejade på henne. (eller ja, jag satt och läste hennes sms och mest snackade med henne medans hon trampade på :P) sen drog vi too tha town och gick runt lite. emmi skulle pröva ett par joggingskor på team sportia och där jobbade det en sur gubbe - okej visst kanske inte okej att göra så som han trodde att vi gjorde, men måste inte bli så sur för det helller..
drog vidare till skopunkten för att jag skulle hitta ett par stövlar och det gjorde jag också, men måste prova de lite hemma så jag verkligen är säker på att jag vill ha dom.
sen var emmi tvungen å draa och jag blev lämnad ensam i storstaden, hheheeeeee, köpte mej en hårspray och en godispåse+en chipspåse, var så himla sugen på chips idag! sådär lite salt, MMMM det smakade gott, har ju inte käkat på hela veckan, bestämde mej i måndags för att inte äta godis eller chips på veckodagarna (förutom en kexchoklad och då glömde ja bort mej men det var efter träning och det fanns inget annat att köpa i kiosken så det gills inte:P och det är väldigt bra för att vara jag!!) men är mätt nu. ska nog äta lite mat innan jag tar mig an det som finns kvar av godiset och chipsen.
åh , hoppas det är nån bra film på teven. hade velat hyrt step up filmerna eller iaf någon av filmerna. nu när SYTYCD är slut måste jag ju få min dos av dans nån annanstans ifrån- Vad ska jag göra på tis och onskvällarna nu? . sova kanske. eller plugga.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0