Gnälltime, nån som blev sugen att läsa nu? :P

Ah, jag vet inte. Det känns som att ingenting är bra, eller aså missförstå mej rätt nu.
Nej, men det är bara en massa småsaker - (som jag förstorar för att jag har mens helt enkelt+att jag bara är tröttare än vanligt känns det som) som att jag ska ha läst tre kapitel i engboken till imorn och det har jag inte gjort och nu är jag trött, svenskan borde ha varit färdig (det är den väl egentligen snart men måste skicka iväg den oxå), eh matcherna som krockar på söndag, det verkligen sugen för skulle såå gärna vilja se Nacka-Hellton liksom. Första hemmamatchen i div1 serien ocn sen se Linnea spela och träffa henne! Men jao .. nu är det div2 match borta. Och självklart vill jag spela men kunde inte den matchen vart på lördag istället?!.. oså går det dåligt på träningarna, eller vissa saker går bra. Körde kantskott idag och satte faktiskt ett par st högt i bortre vilket jag är rätt dålig på:D så det var väl positivt, men det var också rätt svängigt emellan där.. och så känner jag mej så långsam på något sätt, blöö.
tror jag är i en svacka, både personligt och i handbollen. hoppas det går över snart-jag skyller på foten (för handbollen då, heh :P)
Undrar om det är nån som har läst detta, hah . men det är skitsamma ändå skönt att bara skriva. hha ja denhär bloggen finns nog mer till för min egen skull än för andras om man säger så. :P ;D
Vet inte ens varför jag skrev allt detta för nu när jag läser det igen så låter det vråltöntigt men haha aja.

Nää, ska ta till mej detta viktiga budskap, gör det DU också :P


Kommentarer
Postat av: Artur

Jävlar vad intressant!!!!!!!!

2008-10-09 @ 23:37:57
URL: http://neutralzone.blogg.se/
Postat av: Madde!

heheh du är inte ensam om att va inne i en svacka i handbollen ;P heheheh !

2008-10-10 @ 13:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0