Det är ju iaf tur att man har ett inspirerande liv!

Jag vaknade 10 idag av väckarklockan, verkligen AAAASSTRÖTTT - men skulle iväg och träna iaf. 2h teknikträning, var kul så gjorde inte så mycket att jag hade störts i min skönhetssömn, (som jag egentligen hade behövt för jag såg förjävlig ut imorse, gör jag ifs varje morgon men, heeeeeeeeh) Ajjaaa
Drog hem, typ softade, sov lite, tvn, datorn och sen halv sju iväg till nästa träning.
Och så har min dag sett ut.
Träningsvärken har bara blivit värre också i benen och rumpan. Gjorde 100 utfallssteg på raken igår innan träningen. DENI! .höhö .
Men ännu mer fascinerande var att jag, Sofia Lindmark, shoppade kläder igår!! Inte hänt på, jani, vet inte hur länge. Köpte faktiskt 2t-shirtar , en kofta, ett linne och en mascara. Så satte sprätt på mina så väl bevarade pengar igår, :D BEHÖVDES kan ja säga.
Funderar tom på att dra till stan imorn igen och sätta sprätt på ännu lite mer pengar.  Har fått mersmak (eller va det heter) på att shoppa nu.

 
Flög in en fågel i mitt rum igår också och självklart var båda katterna i mitt rum och mysan som satt i fönstret får fnatt, tar världens skutt för att ta den och KRASCH, så gick krukan i fönstret sönder som mamma precis bytt ut eftersom den förra också hade gått sönder. Typiskt.


Mysan, krukförstöraren.


Och jag som försöker se stark ut men ser mer gravid ut HAHA. Sån tur att kameran funkar igen! Fattar inte
hur jag har klarat mej utan den- ni kanske förstår varför, HeHE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0