Rekord , hehe!

Rekord på besök va, hela 47 personer har kollat in min blogg idag, eller ja igår. Shit. Cool grej. heheh. (Inte ens många egentligen men för mej är det det) Gjorde faktiskt min söndagkväll här lite bättre. Vet inte varför. Liksom, varför blir man gladare för att folk vill kolla in ens blogg för? För att man har ett intressant liv då? Ah jag vet inte. :P Men vet nog orsaken till denna plötsliga förändring i statistiken. Hah. Är nog bara en tillfällig grej. SYND!
 Jag blev dock lite sur på mej själv för att jag inte har uppdaterat innan idag och skrivit något jätteintressant så man hade fiskat lite besökare. Grrr.

Aja, det jag tänkte skriva innan jag fick se det imponerande besökarantalet var att jag hatar söndagskvällar, och speciellt när det varit lov. Är verkligen inte redo att gå till skolan, en vecka till hade varit perfekt!
Har ju inte pluggat ett skit heller under lovet och vi har typ värsta stora naturkunskapsprovet på torsdag och ett geografiprov på fredag. MEn äsch, det löser sig! Blir att plugga varje dag i veckan istället. (Y)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Är väl egentligen trött och borde gå och lägga mej eftersom jag tänkte gå upp och springa en sväng innan skolan, men jag orkar inte. Har ingen lust att sova. Jag vill bara äta. Onyttiga saker. Fått i mej en kebabtallrik, rätt fort, och en hel Ben&Jerrys. Efter det ville jag ha något salt så då kokade jag makaroner och hade citronpeppar på. Faktiskt asgott! Prova! Visst är jag mätt men vill ändå äta något.
Mamma frågade mej om jag snart skulle ha mens, och det ska jag ju faktiskt ha snart, och då blir man ju såndär. Sugen hela tiden, så har ju iaf en orsak till mitt lilla beroende.

FÖRRESTEN! Vi vann ju idag mot Göksten! 27-16 blev det! Säsongens första vinst, HÄRLIGT!!!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0