Gissa vad jag har tänkt att baka sen

Sitter och har lite dåligt samvete, visserligen är inte dagen över men om jag inte har kommit ut än så känns det inte som att jag kommer ta mej i kragen senare. Man kan ju alltid hoppas att jag får en liten energikick.
Träna pratar jag om alltså. hööh

Annars är jag rätt hungrig och sugen på att baka ....., ja vad tror ni? Kladdkaka såklart, mums.
Ringde till pappa som är i affären och bad honom köpa vispgrädde och smör, så det ska väl bli av, hehe ja det känns ju mer trövärdigt att jag kommer baka än träna. Fy så lat. Men det är ju så mörkt och kallt ute.

Fick en halvtimmes sovmorgon imorse, som jag tackaar föör! Domarutbilding i 2h med en rätt knepig "utbildare" hah eller vad man ska säga. Verkade rätt sur också, fast mest ibörjan när ingen ville ställa några frågor - efter ett tag när vi gjorde det så verkade han bli lite gladare. Fick oss lite goda skratt åt alla ljudeffekter och exempel på svordomar, heheh.
Vet inte om jag blev så jättemycket klokare, kanske lite. :)
Efter domarutbildniningen blev det lite styrka, hem duscha käka, webbdesign, och avsluta med naturkunskap och film - dendär Al Gore filmen om miljön. Fast jag tycker att den är rätt intressant så var det mer ett sömnpiller idag, vej ej varför men blev bara så trött. Kunde ha fått mej en god sömn där men höll ögonen öppna!

Gick en sväng till Kicks med Maja som skulle köpa roll-on, :D - Själv skulle jag köpa en sån där mineralfoundation, som jag även gjorde. Får se om jag kan hantera dendär och inte kommer till skolan och ser konstig ut, tjejen som jag frågade sa att hellre fler gånger än att ta för mycket i början. Det kommer jag säkert göra ändå, men det är bra att jag ska pröva den första gången på tors då när man har mer tid så jag kan tvätta bort det om jag misslyckas - imorn är det ju skabbonsdag = skabb. :P

Funderar på att byta design på bloggen förresten, wiho, blir att göra nån händelselös dag.
Heejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0