Fredag:)

Sjukanmälde mej imorse. Skönt. Sova.
Faktiskt inte missat en enda dag i skolan så tyckte att jag var värd det.:)
Har inte gjort så mycket, sovit då, men faktiskt jobbat lite matte och pyttelite samhällskunskap. Lovar att jag kommer sitta sista dagen, panikslagen och skrivit typ ½ av arbetet. Måste skärpa mej på sånt, att göra sakerna i tid istället.

Mamma kommer snart med pizza och jag är vrålhungrig. GOTT. PizzaPizzaPizza<3
Drar nog till Haga sen och köper något gott, det är ju ändå fredag och då borde man äta något gott (godis och sånt menar jag då - pizzan är ju god)

I helgen blir det arbete och tidiga mornar, hurra. Hellton Cup nämligen, och när man inte får spela längre då får man, ja tex, stå i disken, som jag ska göra imorn 8-1030(?) och finnas till ifall man behövs vilket jag ska göra på sön 8-? (Y):P Men det är okej, man måste ju ställa upp för sin förening! :P
Div 1 match på lördag också. Mot Westermalm. Vinst förhoppningsvis!!

well, får se om något kul dyker upp under kvällen;) men borde väl va tidig i sängen idag.
Pusssily


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0