Efter typ 2 år (eller kanske mer?)

har jag nu för första gången lagt in bilder på datorn från MOBILEN.
man var ju tvungen att ha något program och det har liksom aldrig blivit installerat.
denhär bilden diggar jag iaf, och jag bara älskar mitt hår på den bilden!



shit , tredje inlägget idag , hah nej blir det ju inte alls det, klockan är ju halv ett så Nyyy dag.
ska upp och gå tipspromenad på Kilene, tsss. faktiskt jag som föreslog det, men hade sån lust att gå omkring i skogen för jag älskar doften i skogen, känns så frisk och ren. haah
sen blir det att bänka sig i sundsta sporthall - div1 match Hellton - Göksten 16.00. Kom och kolla vetja, hehe :)

sov gott, för det ska jag göra :)


Kommentarer
Postat av: Karin

tack för ditt bidrag:)

2008-11-02 @ 11:11:26
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: klara

kilene på älskade hammarö:)(L)

2008-11-02 @ 15:45:01
Postat av: fija

jaa, men det blev ju ingen tipspromenad:(

2008-11-02 @ 23:40:06
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-11-02 @ 23:48:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0