Bad för hela slanten

Det är ju skönt att man klarar så mycket mer än vad man tror. Klassen var ju på badhuset idag och jag trodde inte att jag skulle klara någonting först, och innan badet så ville jag verkligen inte dit. Men det var ju faktiskt KUL! :P
Och jag klarade mycket mer än vad jag trodde att jag skulle! Tex. dök från trean - bakåtdykning - djupdyk - långdyk, haha blev lite överraskad att  jag klarade alla momentena vi gjorde faktiskt:P Men det är skönt med sådana överraskningar, det behövs. För man klarar faktiskt mer än vad man tror!

Dessutom så fick jag tillbaka mitt matteprov igår och spanskaprovet idag, och det gick jättebra:D Så jag är glad och nöjd. Går det bara bra på matchen ikväll så är ju dagen fulländad :P

Men nu borde jag plugga, naturkunskapsprov imorn. Woho...
+ Geografi också , ja juste ja.. hehe fast den är ju inte förrän på fredag :)

SUPP HCO MARK


Kommentarer
Postat av: majamajamaja

Jaa, men visst gör man det?! Klarar mer än vad man tror alltså. Häärligt. Jag har fortfarande kvar den där kicken som jag fick efter dyket ! Wihoo !:D Härligt att det gick bra på spanskan! :) Hoppas även det gick bra på matchen! Vi ses imöra ! Då blire natttttur ! GOGOGOGOO ! :)

2008-11-05 @ 22:40:30
URL: http://mrogemyr.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0