2009 - nya möjligheter, nya tabbar

Ja, att ha tur eller inte. Först glömmer jag min mobil och upptäcker inte det förrän vi nästan är vid stan så jag måste gå hem igen för att hämta den. Yey!
Och väl på stan, så självklart hittade jag inte ett skvatt. Inte en endaste klänning som var snygg eller som satt nåe bra på mej.
Skulle köpa vax också, eftersom jag har ny frisyr ny (wiho:P) men inte ens det gjorde jag. Jag menar, det är ju inte värst svårt men nej. Visste tom vilket vax jag skulle ha men neppppp. Inget vax..ingen klänning..inga roliga skor..
Plus att man går med Ida, som redan länge har haft sin klänning och med Sofia som bara hittar och hittar och köper och köper.. Nä. Ska dra ut till Bergvik imorn och bara hoppas på att min klänning finns därute.
Men ska icke va helt besviken, heeh köpte ju faktiskt ett par strumbyxor. :)

Efter stan vart det lite löpning med Fia. Duktiga som vi är!:) Kallt som fan också, speciellt när man är svett och go.
Fick skjuts till sundsta av pappa och så hade jag tänkt cykla hem sen (för min cykel stod vid sundsta) men ÅTER IGEN glömmer jag, men denna gång mina nycklar - så jag fick gå/springa hem. Så typiskt mej. Liksom inte första gången heller. HEHE. 

 Men Nu - Chicago:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0