Mysigt lat

Här sitter jag och biter på naglarna. Det går verkligen inte att sluta. Försöker, men rent instinktivt är jag där igen utan att jag ens tänker på det. Usch, hemsk vana. Ska gå och klippa naglarna sen så jag inte kan bita längre. 

Kollade på hockey idag med Ida mamma och anton. Woho, Färjestad vann med 4-1 mot Djurgården. 
Slagsmål blev det också. Ha, såg så fult ut för de ställde sig verkligen i typ boxningsposition utan hjälm och handskar (eller det kanske heter något annat) och började slåss. Ingen som grep in förrän djurgårdaren åkte i isen :P
Jaa så kan det va. 

Utöver min ovana att bita på naglarna,  sitter jag här och förbannar mej själv för att jag inte gick ut och sprang imorse, eller ja förmiddags. Varför är jag så lat? Nu måste jag sätta mej på motionscykeln istället för nu känns det för sent för att dra ut och springa + att vi har hyrt film som jag vill se. Vi har hyrt "Jakten på lycka" med Will Smith och hans son. Säkert en myspys och gråtfilm.
Nä, har kommit på att denhär bloggen blir som en klagomur över hur lat jag är hela tiden. Känns som det. Jag ursäktar mej.
Så ja, lite bättre iaf. :):P

Puss&kram
p.s klippning imorn klockan 13 och match mot Lindeskolan blir. :d
d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0