Man hör mer än vad man tror

Lite läskigt imorse. Jag vaknade typ tjugo över åtta av mej själv, egentligen asstrött. Men grejen är att jag hör att mamma och pappa pratar om mej i badrummet, eller jag hör att dom säger "Sofia" oså blabla nånting.
Liksom, vaknade jag av att jag undermedvetet hörde att dom pratade om mej? Somnade ju om sen med en gång. Lite coolt isf, om man kan känna på sig så. .p

En svettig Sofia som skriver btw, (hah, ska duscha direkt sen:P). Lite löpning idag igen med Sofia. Sköönt, men så jävla svettigt eftersom man hade typ 10lager med kläder på sig. Ja menar, 10(!) minusgrader ute.
Man kan tom åka skridskor på Sundstatjärn nu! Var några där och åkte - såg skitkul ut. Inte för att jag är bra på skridskor (verkligen inte) men kul att åka ändå:d

Ne, hopp in i varm duuuusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0