Ett litet inlägg iaf..

Jaao. Onsdag idag.
Äntligen skrivit färdigt spanskan (fast egentligen inte helt men..), nu ska jag bara vänta på att Patrik ska rätta den och jag känner på mej att det lär va en hel del fel. Spanska är fan inte lätt:P
Jag och madde hade idrottslektion, handboll. Haha - man tänker inte att det är så himla svårt men tydligen är handboll en rätt klurig sport - fast ja, eller väl alla ifs.
Vi fick bra omdöme från Huss iaf, :D

Ingen träning idag heller, känner mej slapp och lat- men det är rätttt skönt! + att jag har ätit djungelvrål, tomteskum och sköljt ner det med cola.  
Kollade Sverige mot Makedonien, vet inte riktigt vad jag ska säga om det, Sverige vann iaf - med ett mål.
Tror förresten inte nån skulle vara intresserad av mina synpunkter kring matchen ändå:P

Kan väl nu konstatera att jag aldrig skulle kunna bli en stor bloggerska, (har kunnat konstaterat det länge men nu är det verkligen konstaterat!) 2veckor mellan inläggena och meningslösa inlägg ger nog inte besökare men haha det göööör mig ingenting:D:D - Vet inte ens varför jag skriver dethär. Jag hör av mej när jag vet!
Och tills deeesss haade finemang(Y):D


 
Jag och Fia påväg till Lund, hade lite tråkigt ett tag, resan tog ju ändå ca 8timmar eller 7 kanske det var. Hhah är så nöjd att jag kan fånga de allra finaste ögonblicken på Fia alltså, ni kan ju inte säga att bilden (längst ner alltså) inte har någon slags magi. :P


 blev lite kaka på kaka här- men var tvungen, skön låt detta nämligen. :)

..som blev lite längre än jag hade tänkt mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0