Att ha tur eller inte - det är frågan.

Blev väckt halv tio idag (tidigt en jullovsmorgon) av mamma som undrade vart filmen som vi hyrde i sön är nånstans. Hehe,duktigt det. Om inte pappa har lämnat tillbaka den så är vi en dag sena och han i butiken sa "Var snälla att lämna tillbaka den innan klockan 18 imorn". Grejen är att jag la filmen på bordet så att den skulle vara synlig men nu är den ju inte där längre..hmm?

Snart blir det stan med Ida när jag bara orkar ta fingret ur och börja göra mej iordning. Hon ringde för kanske 20min sen och då var hon typ färdig och jag lovade att jag skulle skynda mej allt jag kunde. Ja, och det gör jag ju nuuu. Not. Fy.
Men ska skynda mej som attan! .. Snart.
Hoppas jag kan hitta en klänning som man kan ha på sig imorn, men med min vanliga tur så lär jag väl hitta noll och så får jag gräva i garderoben efter något annat att ha på sig. Men det löser sig ju alltid.

Efter det blire lite workout med Sofia. Göttt. Ska kötta styrka. Stark som en oxe ska jag bli och få kondition som en häst. 2009 ska jag minska på mitt godisintag (för jag skulle aldrig klara godisförbud) och öka mer gristräning. Heh, får se om det blir så men det är det jag vill iaf! :P

Usch, såg förresten en film på trean förut. "My girl" hette den. Skithemskt slut, uscha. Ni vet han som spela i "Ensam hemma" - han dog av bistick eftersom han var allergisk, och när han fick dom var han och hämta en ring som hans bästa vän hade tappat där. Åh..

Yeees men nu ska jag skynda mej. FÖRLÅT IDA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0