Välkommen till min nya blogg!

jaa välkommen till min blogg , jag har nu bestämt mej för att ge mej ut i havet av alla bloggare , ständigt uppdatering eller inte det återstår att se men det känns som en kul grej att ha en blogg som man kan skriva i lite då och då när man har lust. Jag tycker ju själv att det är kul att läsa andras så :)

imorn , eller ja lite senare idag om man ska va petig , blir det att vakna till väckarklockan för att kolla herrdubbel-finalen i tennis , något som ja tidigare aldrig tittat på förut men som ja vart fastklistrad vid idag och ja satt säkert i ca 3timmar , om inte mer,  för att se den spännande upplösningen mellan fra-swe. sverige vann
sen måste ja också kolla rodden . jag menar det är ju final och en svensk är med som har medaljchans och det vill man ju se live, behöver bara gå upp 10min tidigare , så det äre värt! .
sen ska ja ut och springa en sväng och sedan ut och fiska ;d - bara dte inte blir skitväder...

annars - jävligt gött att sverige vann över tyskland i handbollen idag , vore ju kul om dom kunde komma till kvartsfinalen och skrälla lite! - det behöver OS - ja menar, kul då med typ Phelps som vinner allt och som typ är oslagbar, (även om han själv säger att han inte är det och ja han har väl rätt , ingen är väl oslagbar men det känns som att han är det)  fast självklart är det ju kul för hans skull och iochförsig kul att följa hans medaljjakt och hans väg mot OS största idrottare någonsin -  men det vore kul med lite fler skrällar -  iaf för det svenska handbollslandslaget ... :P hah aja . det blev ett lite längre inlägg än vad jag hade tänkt mej och allt råkade handla om OS , men det är typ det jag gör om dagarna nu , ha och tränar handboll :P

Meen nu svider det lite imagen så tänker gå och ta mej en morot att knapra på , sen sätta på tvn och hoppas att det är något bra program . kan nog inte somna riktigt än.

Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0