"can't you seeeee?"

vart lite dålig med uppdatering här men har helt enkelt inte suttit vid datorn. inte haft ttiiid typ - håller ju på å målar om mitt rum nu och det blir faktiskt riktigt bra! stolt över mej själv xD :P
sen har ja spelat matcher. va i lidköping idag och spelade mot linne. och igår spelade vi mot arboga-:d
olala .
hah men det hände en sån kul grej, eller ja det var det när man upplevde den, men skitsamma. mamma och jag skulle åka och köpa hamburgare och jag brukar aldrig köpa på BK så jag vet liksom inte vad man ska ta för hamburgare när man väl är på BK. Iaf, vi skulle köpa på drive-in och dte var ingen kö så jag hann aldrig bestämma mej för någon innan vi var tvungna att beställa men mamma hade provat nån som hon tyckte va jättegod och tyckte att jag oxå skulle ta den. det var en hamburgare med bacon i. mamma börjar beställa och säger att hon ska ha den baconhamburgaren, och så säger mamma  "ska du inte ta en sån då med bacon, den är jättegod" och ja "Nej, jag vill inte haaaa bacon. Jag vill ha en sån med nachochips i" . tjejen som vi pratar med börjar typ asgarva och säger att det var 3års sen dom hade en sån hamburgare med nachochips i. liiiiite pinsamt att träffa henne sen när vi skulle betala. - haha låter säkert inge roligt såhär men då vare det iaf . :P hah aja . 

ska iväg och inventera med laget om typ en kvart, yeeey . räkna varor på ICA. blir ni inte lite avundsjuka på att vi ska räkna varor i typ 3h?  -  



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0