Mariekex & en Glassbåt

jaa, intee gjort myk idag så finns väl inte myk att skriva - om det nu är det man ska skriva i sin blogg . meeen såg ju iaf tennisfinalen , som visade sig vara senare än vad jag hade trott . Sverige förlorade, men silver är inte fy skam - 
ah sen tog jag mej faktiskt ut på en liten runda , sprang faktiskt i en timme, riktigt gött var det  och jag var inte ens tröttt när ja kom hem igen!  ändå sprang ja i rätt bra tempo , tyckte ja själv iaf :P måste ha varit mariekexen och glassbåten som jag åt som gav mej energin.. nee men det är väl ett gott tecken för att försäsongs träningen tar!:)  

weeell , nu ska ja sooftaaa och det vore ju med en bra film, annars får det bli datorn och och lyssna på musik  


 heej svejs ;d

Kommentarer
Postat av: mimmi

oooh :D bloggen måste följas ;)

2008-08-17 @ 15:16:34
URL: http://miiiimmiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0