Lååååååång dag

Underbar dag idag. Börjar med att man halv nio befinner sig i sundsta sporthall för att ha sitt första lektion - handbollsträning. Får en smärre chock när våran tränare säger att vi ska ha test på 3km en gång i månaden och att första gången skulle vara nu på torsdag. Nästa torsdag ska vi ha andra tester.  
Förra läsåret hade vi typ två testtilfällen och all annan träning var bara rolig handbollsträning, eller ja nästan iaf, vi hade ganska mycket löpstegsträning och styrka, men det var iaf därför fick jag en liten chock.
Sen hann jag hem en stund och gjorde mej iordning och så skulle jag till skolan och käka.
12.10 börjar matten, och inte vilken matte som helst utan matte B. Läraren börjar typ med att säga hur mycket svårare B är än A och att det kommer vara jobbigt. Bra att veta, tyckte han. Fast det är det väl kanske.
AJA, sen hade vi tre lektioner till - webbdesign, naturkunskap och svenska.
17.00 fick man äntligen lämna skolan och åka heem.
Men att åka hem klockan 17.00 är typ den sämsta tiden känns det som för då slutar alla jobba och alla ska åka bil hem. Var ju tvungen att stanna vid varenda övergångsställe och alltid var jag tvungen att stanna när jag precis fått upp farten.
Och så stör det mej så när bilföraren kör så att man tror att han/hon ska köra innan mej (och jag stannar då) och sen visar det sig att dom tänkt stanna för att jag ska köra först och då har ju jag redan stannat! grr.
Men jag följde med pappa och handlade nyss och köpte mej en kladdkaka och grädde som jag ska sitta och mumsa i mej till SYTYCD = (so you think you can dance) , för att liksom peppa upp mej själv igen och ladda för jaa, skolarbetet imorn. :P

Förresten så fick jag min garderob idag! Nu ska jag bara bestämma mej för hur allt ska se ut i rummet så ska vi köpa färg och börja måla! LÄNGTAAAR. 

Heejsvejs ;d

 äntligen ska jag göra ooom! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0