23.00

lite snabb bloggande nu i sex and the city-reklamen

men va ju på bergvik förut och det är så störande. jag som nästan aldrig brukar hitta något hittar såklart ett par jeans som ja tyckte va assofta , men inte fick dom följa med mej hem heller. + att jag egentligen inte ens behöver nya jeans. hah aja
 men jag provade änligen nya handbollsskor och dom ja ska nog köpa imorn - det blire å kika på garderober och ett skrivbord på ikea oxå.
känner att jag måste få ordning och struktur på mitt liv nu när skolan börjar och det ska jag få med hjälp av en ny garderob och ett skrivbord.  
för nu ska jag börja planera min tid , -när jag ska plugga (som jag ska göra på mitt nya skrivbord)  -när jag ska träna m.m & garderoben är till för så att mina kläder ska slippa ligga på mitt nya skrivbord 
smart va? :P
aaaaja men nu blir det sängen, lite chips och sex and the city.
upp kl 0600 och kolla kvartsfinalen mellan SVERIGE-NORGE .

pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0